Facket försäkrar-kampanj på Storheden

Försäkringar Kollektivavtalets försäkringar nyttjas inte fullt ut. Är du osäker på vad du kan anmäla och hur du går tillväga? Vi hjälper dig gärna!

Arbetar du på en arbetsplats där det finns ett kollektivavtal omfattas du av ett antal försäkringar. Tyvärr nyttjas inte dessa försäkringar fullt ut. Många missar att anmäla händelser som kan ge rätt till ersättning, ofta på grund av att man inte vet att man kan anmäla eller hur man går tillväga. Här vill vi hjälpa till!

Under perioden 21 augusti till 10 september gör vi en riktad insats för dig som arbetar på Storheden i Luleå.
Förtroendevalda från IF Metall, Transport, Fastighets, Hotell och Restaurang och Handels besöker arbetsplatser på området för att informera om försäkringarna samt om behov finns hjälper till med att skicka in anmälningar av händelser.

Givetvis bryr vi oss om dig som inte jobbar på Storheden också. Vill du bli kontaktad för ett kostnadsfritt försäkringssamtal, fyll i formuläret på länken nedan.

Jag vill boka ett försäkringssamtal

Vill du veta mer om vad som pågår på Storheden?
Kontakta vår projektledare:

Chrisse Sundvall