After work med LO Mervärde

LO Mervärde och LO-distriktet i Norra Sverige bjuder in till en after work i Luleå den 13 november. Anmäl dig redan idag!

LO Mervärde i samarbete med LO-distriktet i Norra Sverige bjuder in till after work. Kvällen kommer att bjuda på tilltugg och något gott att dricka, möten med nya som gamla bekantskaper och framförallt bra och nyttig information om dina medlemsförmåner.

Som medlem i ett LO-förbund har du tillgång till ett 60-tal olika medlemsförmåner och erbjudande via ett 50-tal samarbetspartners. Erbjudanden som representanter från ditt förbund har hjälpt till att förhandla fram för att ge dig en guldkant på fritiden som till vardags. På LOmervärde.se hittar du dina förmåner och rabatter från alla våra samarbetspartners och några av dem kommer också att finnas på plats denna kväll. Ta möjligheten att höra mer om vad de har att erbjuda och delta i vår tävling som har många fina priser.

Tid: 13 november mellan kl 17-19
Plats: Clarion Hotel Sense, Skeppsbrogatan 34 i Luleå